2017. október 22., vasárnap

Jeremy Jones - Szeress engem!



Pörgetsz, forgatsz, elvarázsolsz!
Éjjel illatommal táncolsz.
Bársonnyá válsz két kezemben.
Istenem, de szeretsz engem!
Reggel álmaimból ébredsz.
Kávédhoz is engem kérhetsz.
Szivárvánnyá válsz szememben.
Hej, de nagyon szeretsz engem!
Nappalaim veled telnek.
Mozdulatom mozdul benned.
Hangod zendül fenn a mennyben.
Hej, de nagyon szeretsz engem!
Estére a csend megérik,
rám fonódhatsz még éjfélig.
Rendet tehetsz vad szívemben.
Istenem! Csak szeress engem

3 megjegyzés:

  1. Csodálatos hangon ír a szerelemről!

    VálaszTörlés
  2. Immár Körmendi László néven írja verseit, szerelmi költészete utánozhatatlan!

    VálaszTörlés
  3. Szerethető, magas fokon izzó versei mély nyomot hagynak bennem.
    4. éve követem, de megunhatatlan.

    VálaszTörlés